Digitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattori, Kokoaikainen, Helsinki
Keskeiset työtehtävät
Digitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattorina pääset käyttämään parasta osaamistasi mielenkiintoisessa ja kehittyvässä palveluympäristössä. Työkavereinasi ja tukenasi on huippuosaajia, jotka työskentelevät sekä digitaalisten palveluidemme kehittämisen että hankkeiden ja palveluiden käyttöönottojen parissa.
Keskeisiä työtehtäviäsi ovat digitaalisten palvelujen hallinta ja koordinointi, sidosryhmäyhteistyö sekä digitaalisiin palveluihin liittyvä ongelmanratkaisu ja tuki. Digitaaliset toimitilapalvelut sisältävät muun muassa tilavarausjärjestelmän palveluja, infonäyttöpalveluja, AV-tekniikkaa sekä sensoripohjaista käyttöastemittausta.
Tarjoamme sinulle joustavat työajat sekä mahdollisuuden oman ammattitaidon ja osaamisen jatkuvaan kehittämiseen.
Tehtävän toimipiste sijaitsee Helsingissä. Halutessasi voit työskennellä myös osittain etänä. Tehtävien hoitaminen edellyttää myös ajoittaista matkustamista Suomessa.
Edellytettävä osaaminen ja työkokemus
• soveltuva tekninen tai kaupallinen koulutus
• kykyä hallita ja kehittää isoja kokonaisuuksia asiakasnäkökulmasta
• teknistä osaamista digitaalisten palveluiden ja laitteiden hallinnassa
• aktiivinen ja itsenäinen työote, hyvä paineensietokyky sekä hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot
Arvostettava osaaminen ja työkokemus
Tehtävässä on eduksi aikaisempi kokemus toimitilapalveluiden hallinnasta tai vastaavasta koordinoivasta tehtävästä. Arvostamme yhteistyötaitoja vuorovaikutuksessa niin kollegoiden kuin asiakkaidenkin kanssa.
Avoimia paikkoja
1
Työsuhteen tyyppi
Vakinainen
Työaikatyyppi
Kokoaikainen
Tuleva esimies
Marko Kääriä
Lisätietoja tehtävästä
Digitaalisten toimitilapalveluiden ryhmäpäällikkö Marko Kääriä, p. 050 336 3324 (soittoajat: 18.4. klo 14-15, 24.4. klo 9-10 ja 25.4. klo 14-16). (HUOM: HR-järjestelmässämme on katkos 15.4, jonka aikana hakemuksia ei voi jättää).
Hakuaika
12.04.2024-05.05.2024 klo 23:59
<< Edellinen sivu
Tulosta