| Digitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattorina pääset käyttämään parasta osaamistasi mielenkiintoisessa ja kehittyvässä palveluympäristössä. Digitaaliset toimitilapalvelut sisältävät muun muassa tilavarausjärjestelmän palveluja, infonäyttöpalveluja, AV-tekniikkaa, sensoripohjaista käyttöastemittausta sekä asiakasohjaus- ja vuoronumeropalvelua.
Palvelukoordinaattorin toimenkuva tiimissämme on uusi. Keskeisiä työtehtäviäsi ovat digitaalisten toimitilapalveluiden ylläpitovaiheessa ilmenevien asiakastarpeiden koordinointi, kuten palvelupyyntöjen selvittely ja ongelmanratkaisu, uudet tilaukset sekä yhteydenpito muiden senaattilaisten ja palveluntoimittajien kanssa. Työkavereinasi ja tukenasi ovat tiimimme jäsenet, jotka vastaavat digitaalisten palveluidemme hankkeista ja käyttöönotoista, tuotehallinnasta sekä järjestelmiemme pääkäytöstä.
Tehtävän toimipiste sijaitsee Helsingissä. Halutessasi voit työskennellä myös osittain etänä. Tehtävien hoitaminen voi edellyttää myös ajoittaista matkustamista Suomessa.
|