Senaatti

Digitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattori, Kokoaikainen, Helsinki
Keskeiset työtehtävätDigitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattorina pääset käyttämään parasta osaamistasi mielenkiintoisessa ja kehittyvässä palveluympäristössä. Digitaaliset toimitilapalvelut sisältävät muun muassa tilavarausjärjestelmän palveluja, infonäyttöpalveluja, AV-tekniikkaa, sensoripohjaista käyttöastemittausta sekä asiakasohjaus- ja vuoronumeropalvelua.

Palvelukoordinaattorin toimenkuva tiimissämme on uusi. Keskeisiä työtehtäviäsi ovat digitaalisten toimitilapalveluiden ylläpitovaiheessa ilmenevien asiakastarpeiden koordinointi, kuten palvelupyyntöjen selvittely ja ongelmanratkaisu, uudet tilaukset sekä yhteydenpito muiden senaattilaisten ja palveluntoimittajien kanssa. Työkavereinasi ja tukenasi ovat tiimimme jäsenet, jotka vastaavat digitaalisten palveluidemme hankkeista ja käyttöönotoista, tuotehallinnasta sekä järjestelmiemme pääkäytöstä.

Tehtävän toimipiste sijaitsee Helsingissä. Halutessasi voit työskennellä myös osittain etänä. Tehtävien hoitaminen voi edellyttää myös ajoittaista matkustamista Suomessa.

Edellytettävä osaaminen ja työkokemus• tekninen tai kaupallinen koulutus tai soveltuva työkokemus
• teknistä osaamista digitaalisten palveluiden ja laitteiden hallinnassa
• itsenäinen ja järjestelmällinen työote sekä kyky pitää langat käsissä kiireisinäkin päivinä
• asiakaspalveluhenkisyyttä ja hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot.

Tehtävässä on eduksi aikaisempi kokemus toimitilapalveluiden hallinnasta tai vastaavasta koordinoivasta tehtävästä.
Avoimia paikkoja1
Työsuhteen tyyppiVakinainen
TyöaikatyyppiKokoaikainen
Tuleva esimiesMarko Kääriä
Lisätietoja tehtävästäDigitaalisten toimitilapalveluiden ryhmäpäällikkö Marko Kääriä, p. 050 336 3324 (soittoajat: 24.9. klo 15-16 ja 26.9. klo 9-10).
Hakuaika20.09.2024-08.10.2024 klo 23:59
<< Edellinen sivu

Tulosta